Jom Ke Sibu

DAP akan diuji buat kali pertama selepas PRU 13. DAP menang, Sarawak milik PR dalam PR Negeri Sarawak hujung 2010.....

10 March 2009

Gambar-Gambar terpilih daaaa


Liena Hangat Sah bergelar isteri Mohd. Zaipul
Setelah empat tahun hidup bersendirian, penyanyi Liena Hangat kini isteri kepada Mohd. Zaipul Bahri Ghazali, selepas selamat diijabkabulkan di Masjid Negara (8/3).
Berwalikan bapa Liena, Abdul Rahman Ahmad, 66, pasangan itu dinikahkan oleh Pendaftar Pernikahan, Penceraian dan Rujuk, Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur, Abdullah Hashim dengan mas kahwin RM404.
Dengan sekali lafaz, Liena atau nama sebenarnya Norazlina Abdul Rahman, 37, dan Zaipul, 35, sah menjadi suami isteri tepat pukul 10.45 pagi. Pasangan mempelai kelihatan berseri mengenakan busana sedondon rona putih.
Ini merupakan perkahwinan kali kedua bagi penyanyi yang popular dengan lagu Ceria Dalam Gundah itu setelah berjaya menuntut fasakh daripada bekas suaminya, Muhammad Jamal Deluloy Abdullah pada Ogos tahun lalu.
Pada majlis itu, rombongan lelaki membawa sembilan dulang hantaran antaranya wang hantaran RM22,000 termasuk RM15,000 dalam bentuk Sijil Simpanan Premium Bank Simpanan Nasional (BSN), sirih junjung, tas tangan dan kasut berjenama Louis Vuitton, produk penjagaan wajah serta senaskhah al-Quran.
Liena membalas dengan 11 hantaran termasuk sirih junjung, kasut, kek, tali pinggang serta jam tangan dan minyak wangi Mont Blanc.
Ketika ditemui, pasangan itu memanjatkan rasa syukur ke hadrat Ilahi kerana majlis pernikahan mereka berjalan dengan lancar.
“Alhamdulillah, majlis kami berjalan lancar. Inilah yang kami mahu, semuanya sederhana dan tidak berlebihan. Harap-harap perkahwinan kami diberkati selamanya,” kata Liena.
Majlis persandingan khusus untuk rakan-rakan artis, media dan keluarga terdekat diadakan malam ini bertempat di restoran Bora Ombak, Ampang, Selangor.
Majlis resepsi keluarga Liena bakal diadakan pada 14 Mac ini di kediaman mereka di Skudai, Johor, manakala bagi pihak Zaipul pula akan berlangsung di Kelantan pada 21 Mac ini.

No comments: